Yrittäjäklubi Viikissä

18.11.2019 17:00 – 19:30

Yrittäjäklubi on yrittäjille, maatalousyrittäjille ja muillekin yrittäjyydestä tai illan aiheista kiinnostuneille Agronomiliiton jäsenille tarkoitettu foorumi uuden oppimiseen ja verkostoitumiseen.

Paikka ja aika

maanantaina 18.11.2019 klo 17.00-19.30 osoitteessa Viikinkaari 6 (Cultivor-rakennus), 00790 Helsinki.

Illan ohjelma

17.00 Tervetuloa

Yrittäjävaliokunnan pj. Markku Pulkkinen

17.05 Ammattikeittiöiden suunnittelutoimisto Design LiMe Oy:n tarina

Toimitusjohtaja, yrittäjä, ETM Merja Salminen

- Design LiMe Oy on perustettu vuonna 2007 ja työllistää kolme keittiösuunnittelun ammattilaista. Yritys tarjoaa ammattikeittiöiden suunnittelukonseptia ruokapalvelujen uudelleen järjestelyistä keittiön käyttöönottoon. Yrityksen liikevaihto on 350 000 - 400 000 euroa. www.designlime.fi

17.45 Härtelö-härkäpapujäätelön tarina

- Nykytrendeihin sopiva Härtelö syntyi elintarviketieteiden opiskelijoiden harjoitustyön tuloksena vuonna 2018 ja sitä saa nyt S-ryhmän kaupoista.

18.20 Yrittäjän eläkevakuutus YEL – yrittäjän sosiaaliturvan ja henkilöriskien hallinnan kivijalka

Raili Kynäkoski, Työeläkevakuutusyhtiö Elo

- YEL-vakuutus on paljon muutakin kuin yrittäjän eläkevakuutus. YEL-työtulon perusteella määritellään mm. Kelan sosiaalietuudet, kuten äitiys- ja vanhempainrahat ja sairauspäivärahat. YEL-vakuutusta ei kannata alimitoittaa, koska se turvaa yrittäjän ja yrittäjän perheenjäsenten arkipäivää.

19.00-19.30 Iltapala ja verkostoitumista

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittauduthan Yrittäjäklubin tilaisuuteen viimeistään 13.11.2019 täyttämällä ilmoittautumislomake TÄÄLLÄ.

Tilaisuuteen paikanpäälle mahtuu 15 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli ilmoittautuneita on alle 10, ei tilaisuutta järjestetä. Saat vahvistuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Kerro ilmoittautuessasi mahdolliset ruoka-ainerajoitteet. Lisätietoja tilaisuudesta antaa Markku Pulkkinen, markku.k.pulkkinen(at)kolumbus.fi , puh. 040 966 3417.

Tervetuloa!

Agronomiliiton yrittäjävaliokunta