Webinaari: Työsopimus ja työsuhteen ehdot

3.5.2021 15:00 – 16:00

Toukokuun ensimmäisessä webinaarissa maanantaina 3.5. klo 15–16 käydään läpi työsuhteen osapuolten oikeuksia ja velvollisuuksia havainnollisten käytännön esimerkkien avulla. Saat vastauksen mm. siihen, miten työsuhteen ehdot määräytyvät, ja mistä ja miten erityisesti työntekijän kannattaa sopia työsopimuksessa. Kouluttajina toimivat Agronomiliiton neuvottelupäälliköt Esa Schön ja Outi Parikka

KENELLE:

Koulutus on suunnattu kaikille Agronomiliiton jäsenille, jotka tarvitsevat perustietoa työsuhteen ehdoista ja työsopimuksen solmimisesta.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJILLE:

Voit lähettää kouluttajille webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 29.4.2021 TÄMÄN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.