Webinaari: Tuloksekasta työnhakua ja uskallusta uuteen

26.11.2020 17:00 – 18:00

Webinaarin tavoitteena on antaa kaikille työnhakijoille uusia ja nykyaikaisia vinkkejä tuloksekkaaseen työnhakuun. Webinaarissa osallistuja oppii tarkastelemaan omaa työnhakuaan kriittisesti, hahmottamaan oman osaamisensa ja oppii lähestymään piilotyöpaikkoja rohkeasti. Työnhaun vinkkien lisäksi tavoitteena on rohkaista jokaista työnhakijaa ottamaan uudet työnhakumenetelmät haltuun.

Webinaarin sisältö

Oman osaamisen tunnistaminen on tärkein osa työnhakua. Osaamisen tunnistamisen kautta pystyt kohdentamaan työnhakusi oikeille työnantajille. Osaamisen tunnistamisen lisäksi opit etsimään osaamistasi tarvitsevat työnantajat. Webinaarissa keskitytään erityisesti piilotyöpaikkoihin, sillä Sitran tutkimuksen mukaan niitä on jopa 80%:a. Saat konkreettisia vinkkejä millä eri tavoin löydät paikkoja ja miten lähestyt mahdollista työnantajaa. Webinaarissa sinulle tulee tutuksi "kylmäsoitot", avoin työhakemus ja markkinointikirjeen hyödyntäminen mahdollisten työnantajien kontaktoinnissa. Soittokammoisille luvassa on myös uudenlaisia vinkkejä "kylmäsoittoihin" sosiaalista mediaa hyödyntäen. Webinaarin jälkeen sinulla on hallussasi useita eri keinoja löytää työpaikka. Voit valita itsellesi sopivimman ja ryhtyä rohkeasti ja itsevarmasti työnhakuun.

Kaikille Agronomiliiton jäsenille avoimen webinaarin kohderyhmänä on erityisesti työnhakijat ja työnhausta innostuneet.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen tämän ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA. Ilmoittautumisesi jälkeen saat sähköpostiisi osallistumislinkin.

Kouluttaja

Kouluttajana webinaarissa on työelämän ravistelija/uravalmentaja Susan Calonius. Susan on työelämän ravistelija, jonka tavoitteena on herättää ihmisissä uusia ajatuksia omaan työelämään,  osaamiseen ja työnhakuun liittyen. Työnhaussa hänen vahvuuksiaan ovat erityisesti omien vahvuuksien tunnistaminen, työnhakuasiakirjat, piilotyöpaikat ja verkostoituminen sosiaalisessa mediassa. Uravalmentajana Susan on auttanut tuhansia ihmisiä saavuttamaan tavoitteensa. Uutta työtä tavoittelevista 80% on löytänyt Susanin avustuksella uuden työn. Hän ei anna sinun luovuttaa ja löytää aina uusia ideoita tavoitteen saavuttamiseksi. Susan on vahvasti tavoitekeskeinen ja lähtee valmennuksissaan ja koulutuksissaan aina osallistujien tavoitteista  ja toiveista liikkeelle. Koulutukset ovatkin vahvasti vuorovaikutteisia ja kysymyksille on  aina tilaa.