Webinaari: Open to work - LinkedIn työnhakuun

8.3.2021 15:00 – 16:00

Järjestämme keväällä 2021 webinaarisarjan yhteistyössä LinkedInin kanssa!

Maaliskuun webinaarissa keskitymme LinkedInin käyttöön työnhaun välineenä. Webinaarissa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä hyötyä LinkedInistä on työnhaussa ja työnhakijalle?
  • Mikä on Allstar-profiili ja mitä minun tulee ymmärtää LinkedInin algoritmeista?
  • Kuinka aktivoitua LinkedInissä työnhakijana? Haluanko tehdä sen julkisesti vai yksityisesti?

Kohderyhmä: kaikki aiheesta kiinnostuneet, erityisesti työnhakijat ja piilotyöpaikkoja etsivät

Kouluttajana toimii Sales Manages Marja Koukka LinkedIniltä. Webinaarin pidetään suomeksi.

ILMOITTAUTUMINEN

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ viimeistään 3.3.2021. Saat osallistumisohjeet viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen sähköpostiisi.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa mukaan, webinaari on maksuton kaikille Agronomiliiton jäsenille.