Webinaari: Hissipuhe – kuinka erottua muista osaajista?

12.3.2018 15:00 – 16:00 Osallistutko tilaisuuksiin, joissa sinun on esiteltävä itsesi uskottavasti ja myytävä osaamisesi osallistujille? Onko sinulla mietittynä itseäsi kuvaava ja hyvin toimiva myyntipuhe eli ns. hissipuhe?

Hyvä hissipuhe ei ole tarpeellinen pelkästään työnhakutilanteessa, vaan on itse asiassa asiantuntijan käyntikortti monessa erilaisessa tilanteessa. Siksi jokaisella asiantuntijalla tulisi  olla mielessään hyvä pohja, joka taipuu lennosta moniin erilaisiin tilanteisiin.

Alustajana ja kouluttajana toimii Career Management Consultant Katariina Tillgrén ManpowerGoupin Right Management-yksiköstä sekä Agronomiliiton ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäinen. Tilaisuus lähetetään webinaarina. Webinaarin etäyhteyteen käytetään Skype For Business -järjestelmää. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen tilaisuutta.

Katariina Tillgrén toimii uravalmentajana sekä konsultoi yritysten HR-johtoa uranhallintaan ja urajohtamiseen liittyvissä kysymyksissä. Valmentaessaan Katariina hyödyntää aiempaa, monipuolista ICT-alan uraansa sekä ratkaisukeskeisen coachin koulutustaan. Nykyisen työnantajan kautta hänellä on myös näkyvyyttä työmarkkinoihin ja suorat yhteydet ManpowerGroupin rekrytointikonsultteihin. Katariinalla on laaja-alaista kokemusta muun muassa tuotekehityksestä ja -hallinnasta, jälleenmyyntikanavan rakentamisesta, kouluttamisesta, sisällöntuotannosta sekä projektien johtamisesta. Suurimpana vahvuutenaan työssään hän kertoo olevan ihmisistä innostumisen. ”Henkilökohtaisessa valmennuksessa päästään hyvinkin nopeasti yksilölle tärkeiden asioiden äärelle ja syvällisiin keskusteluihin, jotka ovat oman työn suola. Parasta on, kun näistä keskusteluista seuraa valmennettavalle suoraa hyötyä ja apua.”

KOULUTUKSEN TAVOITTEET JA TEEMAT:

Tässä käytännönläheisessä webinaarissa osallistuja saa konkreettisia ohjeita ja käytännön esimerkkejä siihen:

- mikä on hissipuhe ja miksi sitä käytetään?

- missä kaikkialla hissipuhetta voi käyttää?

- minkälainen on hyvä hissipuhe?

- miten rakentaa hissipuhe, jos ei ole paljon kokemusta?

Jotta saat webinaarista mahdollisimman paljon irti, voit lähettää esitehtävänä 6.3. mennessä lyhyen esittelyn itsestäsi (etunimi, lyhyt kuvaus taustasta: ammatillinen osaaminen ja henk.koht. vahvuudet, mistä innostut/mikä on intohimosi työssäsi sekä mitä tavoittelet seuraavaksi) tämän lomakkeen kautta. Lupaamme käsitellä webinaarissa ainakin viiden ensimmäisen hissipuheet ja lopuille halukkaille annamme palautteen kahden viikon sisällä.

KENELLE:

Koulutus sopii kaikille, jotka pohtivat sitä, miten esitellä itsensä eri tilanteissa tai miten vastata työnhaussa usein esille tuleviin kysymyksiin.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJALLE:

Voit lähettää kouluttajalle webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 7.3.2018 oheisen lomakkeen kautta. Webinaariin mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli ilmoittautuneita on alle 10 henkilöä, webinaaria ei järjestetä. Saat vahvistuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille!