Webinaari: CV kuntoon!

2.2.2021 16:00 – 17:00 Kaipaako CV:si päivittämistä? Miten osaamisen saa näkyviin? Oletko valmis tarttumaan toimeen?

Helmikuun valmennuswebinaarissa 2.2. klo 16-17 teroitat CV:si työnhakukuntoon!

Ennen webinaaria saat CV-pohjia tutustuttavaksi. Valitse niistä sinulle sopiva pohja tai käytä omaa pohjaasi. Kuulet webinaarin aikana vinkit ajantasaisen, erottuvan ja selkeän CV:n laatimiseen. Webinaarin aikana tai sen jälkeen päivität tai teet uuden CV:n.

Webinaarin jälkeen voit lähettää CV:si uravalmentajalle kommentoitavaksi. Sinulla on mahdollisuus varata uravalmentajalle aika oman CV:si läpikäyntiin Teams-etäyhteydellä tai puhelimitse. Saat uravalmentajalta kommentit omasta CV:stäsi. Voit jatkotyöstää CV:tä kommenttien pohjalta ja edetä kohti työnhakua!​

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille. Webinaarin kouluttajana toimii Työvalmennus Futuurin uravalmentaja Maarit Kamppinen.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu mukaan webinaariin tästä 28.1.2021 mennessä.

Lähetämme osallistumisohjeet ilmoittautuneille perjantaina 29.1.2021. Jos et pääse osallistumaan webinaariin, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Varaa oma aika uravalmentajan tapaamiseen tästä

Jos et pääse osallistumaan uravalmentajan tapaamiseen, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi viimeistään 24 tuntia ennen aikaasi. Ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista tai alle 24 tuntia ennen aikaa tehdyistä peruutuksista perimme 38 euron maksun.