Webinaari: Asiantuntija-artikkelin kirjoittaminen – miten, miksi ja kenelle?

31.8.2020 15:00 – 16:00

Asiantuntija-artikkelit ovat loistava väline sekä organisaation osaamisen että oman asiantuntemuksen esiin tuomiseen. Mutta kuinka hyvä artikkeli tai blogiteksti sitten käytännössä syntyy, kun työpöydällä on niin paljon muutakin? Webinaarissa annetaan käytännöllisiä työkaluja asiantuntija-artikkelin kirjoittamiseen kiireisen työarjen keskellä.

Webinaarissa käydään läpi seuraavia asioita:

• Mitä hyötyä asiantuntija-artikkelien kirjoittaminen tuo osaajalle ja hänen organisaatiolleen?
  • Miksi lukijan ymmärtäminen on hyvien tekstien kirjoittamisessa niin tärkeää?
  • Mistä ideat lukijoita kiinnostaviin teksteihin?
  • Miten teksteistä saa yleistajuisia ja selkeitä?
  • Asiantuntija-artikkelin otsikointi ja alku.

Kouluttajana webinaarissa toimii Kide Consultingin kirjoituskouluttaja Sanna Sevänen. Sevänen on innostava ja kannustava kirjoituskouluttaja sekä kokenut toimittaja, joka haluaa tuoda kirjoittamisen iloa työelämään. Yrityksensä kautta Sevänen on auttanut yli kahta tuhatta eri alojen osaajaa kiinnostavien ja selkeiden tekstien tekijöiksi.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJALLE:

Voit lähettää kouluttajalle webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta. Toivomme myös ilmoittautuneilta vastauksia muutamaan kysymykseen webinaarin valmistelun tueksi.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 26.8.2020 tämän ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA.  Saat ohjeet osallistumiseen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille!