Tunnista ja sanoita osaamisesi -verkkovalmennus / Aktiivimalli

8.4.2019 00:00 – 19.4.2019 00:00

Valmennuksen aikana opit tunnistamaan, oivaltamaan ja sanoittamaan osaamistasi.

• Mitä osaaminen on ja mistä sitä syntyy?
  • Miten tunnistan omat taitoni ja vahvuuteni?
  • Mikä innostaa ja motivoi minua työssäni?
  • Miten kerron omasta osaamisestani?
  • Mikä on osaamiseeni perustuva kilpailuetuni, jolla erotun muista esimerkiksi työnhakutilanteessa?

Valmennus rakentuu verkkoalustalla olevista pohjamateriaaleista ja tehtävistä sekä ryhmän ja valmentajan kanssa käytävistä keskusteluista. Valmennus sisältää viisi opiskelupäivää. Uudet aineistot ilmestyvät käyttöösi muutaman päivän välein kahden viikon aikana. Saat tiedon uuden jakson avautumisesta sähköpostiisi ja voit itse päättää, mihin aikaan kunakin päivänä käyt aineistot läpi.

Uudet aineistot ilmestyvät käyttöösi kahden viikon aikana seuraavasti:

• ma 8.4.
  • ke 10.4.
  • pe 12.4.
  • ma 15.4.
  • ke 17.4.

Valmennukseen voit osallistua sinulle sopivaan aikaan missä haluat. Tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennus toimii myös mobiilisti. Valmennuksen on tuottanut yhteistyössä kuusi akavalaista liittoa.

Aktiivimallikelpoisuus: Valmennuksen suorittaminen kokonaisuudessaan tehtävineen kerryttää aktivisuusehtoon tarvittavan viiden päivän kokonaisuuden. Kesken jäänyt tai osittain suoritettu valmennus ei kerrytä aktiivisuusehtoa. Agronomiliitto antaa aktiivisuutta kerryttävien valmennusten suorittamisesta todistuksen ja se tulee itse toimittaa etuuden maksajalle eli työttömyyskassa Erkoon tai Kelalle.

Ilmoittaudu tästä 8.4.2019 alkavaan valmennukseen 5.4. klo 12:00 mennessä.

Lisätietoja: Heidi Hännikäinen, urapalvelut (at) agronomiliitto.fi