Opiskelijoiden jäsentapahtuma: Menestystarinoita – motivaatiolla mestariksi

12.10.2018 18:00 – 22:00 Tervetuloa kuulemaan elintarvikealan nuorten osaajien puheenvuoroja Agronomiliiton opiskelijajäsentapahtumaan perjantaina 12.10.2018!

Miten tuotekehityskurssin projekti paisuu osakeyhtiöksi? Millaista on olla startup-yrityksen toimitusjohtaja? Mitä tarvitaan syötävien hyönteislajien kasvatukseen?

Illan aikana kuullaan kolme inspiroivaa menestystarinaa, kun puhujiksi saapuvat Mö Foods Oy:n toimitusjohtaja Annamari Jukkola, Finsect Oy:n Lauri Jyllilä sekä Lipasu Oy:n edustajia.
Ovet avautuvat kello 18:00 ja tilaisuus alkaa 18:30. Ohjelma alkaa puhujien puheenvuoroilla, jota seuraa paneelikeskustelu.

Tapahtuma on avoin ja maksuton kaikille Agronomiliiton opiskelijajäsenille. Ilmoittautuminen on sitova, paikkoja riittää 50 ensimmäiselle. Lisää tietoa tapahtumasta täältä.

ILMOITTAUTUMINEN TAPAHTUMAAN ON PÄÄTTYNYT. Tapahtuma meni täyteen heti ilmoittautumisen alettua ja paikan saaneille on lähetetty sähköposti. Jos haluat ilmoittautua jonotuslistalle, laita viestiä opiskelijat@agronomiliitto.fi