LinkedIn työpaja / Agronomiliiton urakoulutukset

10.12.2013 16:00 – 19:00

Työpaja on tarkoitettu niille, jotka haluavat syventää tietämystään LinkedIn- profiilin käytöstä. Syventävät opinnot työpajatyyppisesti sosiaalisen median käytöstä työnhaussa ja asiantuntijakuvan luonnissa.

Työpajaan osallistujille olisi suotavaa osallistuminen myös aamun 10.12.2014  tilaisuuteen: Sosiaalinen media työnhaussa ja henkilöbrändäyksessä.

Työpajoissa osallistujat työstävät omaa profiiliaan, joten kannettava tietokone sekä CV tulee ottaa mukaan.

Tilaisuuden asiantuntijana ja fasilitaattorina toimii Tom Laine, joka on Sosiaalisen Median kouluttaja, HC Services Oy (blogi: http://socialmediocracy.com). Hän on sosiaalisen median rekrytoinnin pioneereja Euroopassa ja Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä. Tomin ensimmäiset sosiaalisen median kokemukset ovat peräisin jo vuodelta 1999, ja päivittäisessä työssään hän on hyödyntänyt sosiaalisia verkostoja ja työkaluja vuodesta 2004.

Voit lisätä Tom Laineen LinkedIn - profiilin omaan verkostoosi jo ennen tilaisuutta.

Aika: 10.12. klo 16.00–19.00

Paikka: Agronomiliiton toimisto, P. Makasiinikatu 6 A 8, Helsinki.

Ilmoittautuminen: Koulutus on tarkoitettu Agronomiliiton jäsenille. Ilmoittaudu ilmoittautumislomakkeella viimeistään 3.12.2014 mennessä. HUOM! Ryhmään mahtuu max 40. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Muista peruuttaa paikkasi mahdollisimman pian, jos olet estynyt osallistumaan. Näin voimme antaa paikkasi jonossa seuraavalle. Peruuttamattomista ilmoittautumisista veloitamme maksun, joka on 50 euroa.

Lisätietoja: asiamies Heidi Hännikäinen, heidi.hannikainen ( at) agronomiliitto.fi