Eri polut yrittäjyyteen-jäsenilta

6.3.2018 15:30 – 18:00

Eri polut yrittäjyyteen

6.3.2018 - Insinöörit & Ekonomit -talon Tekno-kabinetti, 3. krs, Junailijanaukio 3, 00520 Helsinki

Työelämä muuttuu ja yhä enemmän töitä tehdään muuten kuin palkkasuhteessa. TEKin Yrittäjäklubin yhteistyössä Akateemiset yrittäjät AKYn kanssa järjestämässä tilaisuudessa kuulet eri keinoista ja kanavista työllistyä esimerkiksi vuokrajohtajana tai asiantuntijavälitysyrityksen kautta konsulttitoimeksiantoihin. Omaa työtä voi laskuttaa myös laskutuspalveluiden kautta ilman, että tarvitsee perustaa yritystä ja huolehtia yritystoimintaan liittyvästä byrokratiasta. Teet miten vain, on tärkeää huolehtia työttömyysturvasta, sillä työttömyysturvalla hallitaan yritystoiminnan jatkuvuuteen liittyviä riskejä. Työttömyyskassan jäsenyys on ainoa tapa, millä voit vaikuttaa ansiopäivärahasi suuruuteen.

Paikka: Insinöörit & Ekonomit -talon Tekno-kabinetti, 3. krs (jalankulkutaso), Junailijanaukio 3 (autolla Ratavartijakatu 2), Helsinki.

Aika: 6.3. klo 16 - 18, pientä purtavaa tarjolla klo 15.30 alkaen

Ohjelma:

Ilmoittaudu nopeasti, sillä paikkoja on rajallinen määrä. Tilaisuus on avoin Agronomiliiton jäsenille, sillä Agronomiliitto on jäsen Akateemiset yrittäjät AKY ry:ssä.

Tapahtuman kotisivut