AKY - Akavalaiset yrittäjät: Ilo irti yrittäjyydestä

5.6.2019 14:30 – 20:00

Perinteinen kesän aloittava tapahtuma tarjoaa esitysten lisäksi erinomaisen mahdollisuuden verkottua toisten akavalaisten yrittäjien kanssa. Teemana on tällä kertaa liiketoiminnan kehittäminen, josta alustaa Olli E. Juvonen. Tämän lisäksi kuullaan kiinnostavia yrittäjätarinoita. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille AKY - Akavalaiset yrittäjät jäsenjärjestöjen yrittäjille.

Alustava ohjelma

14.45 Iltapäiväkahvit ja ilmoittautuminen
15.15 Tilaisuuden avaus ja tervetuloa
15.30 Kuinka saan yritykseni kasvamaan nopeasti ja kannattamaan paremmin?, Olli E. Juvonen
16.30 Tauko
17.00 Yrittäjätarinat

• 6 oppituntia idean kehittämisestä liiketoiminnaksi – case Wolt, Juhani Mykkänen

18.30 Kesäistä syömistä ja iloista rupattelua

Sään salliessa seminaarin jälkeinen seurustelu jatkuu Korjaamon terassilla. Tervetuloa!

Puhujat

Olli E. Juvosella on kokemusta 96 yhtiön tervehdyttämisestä 38 vuoden ajalta kymmenissä maissa. Hän tietää, mikä käytännössä toimii ja mikä ei.

Wolt on ravintolaruokaa välittävä teknologiayhtiö, jolla on yli 2 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää ja joka on laajentanut alle neljässä vuodessa 14 maahan ja myy tänä vuonna sadoilla miljoonilla ruokaa. Esityksessään yksi Woltin perustajista, Juhani Mykkänen, jakaa ajatuksia siitä, mitä Woltin tiimi oppi uuden kuluttajatuotteen kehittämisestä yrityksen alkutaipaleen aikana.

Ilmoittaudu tästä.

Odotellessa voit katsoa viime vuoden tapahtuman esitykset seuraavista linkeistä: