AKY - Akavalaiset yrittäjät: Oman osaamisen myyminen -koulutus

23.3.2020 16:30 – 19:00 Yrittäjä oman osaamisensa myyjänä - Tiedätkö, mitkä ovat asiakasneuvottelun kriittiset pisteet? Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille konkreettisia työvälineitä oman osaamisensa esille tuomiseen ja myynnillisten neuvotteluiden läpiviemiseen tuloksekkaasti. Koulutus on Akavalaisten yrittäjien AKYn järjestämä. Maksuttomaan koulutukseen voivat osallistua AKYn jäsenjärjestöjen jäsenet eli myös Agronomiliiton jäsenet.

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille konkreettisia työvälineitä oman osaamisensa esille tuomiseen ja myynnillisten neuvotteluiden läpiviemiseen tuloksekkaasti. Koulutuksessa käydään luennoin ja harjoituksin läpi seuraavia asioita:

• Kuinka syntyvät mielikuvat vakuuttavuudesta ja luotettavuudesta?
  • Kuinka tuot oman osaamisesi esille taitavasti ja konkreettisesti?
  • Kuuletko asiakkaan tarpeen?
  • Käännä tuotteesi/palvelusi ominaisuudet asiakashyödyiksi.
  • Uskalla ehdottaa ratkaisua – johda tilannetta kohti kauppaa.

Kouluttajana on viestintäkonsultti, valmentaja Taru Uhrman, Pro-Stories Oy

Koulutus on Akavalaisten yrittäjien AKYn järjestämä. Koulutus on maksuton ja koulutukseen voivat osallistua AKYn jäsenjärjestöjen jäsenet eli kaikki Agronomiliiton jäsenet.

Kahvitarjoilu klo 16.00 alkaen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Koronatilanteen vuoksi fyysinen tilaisuus on peruttu, mutta koulutus järjestetään silti ja sitä voi seurata striimin välityksellä.

Ilmoittautuminen striimiin TÄÄLTÄ>>