AgroGolf 2021 - huomaa muutokset ajassa ja paikassa

20.8.2021 13:00 Tervetuloa jälleen perinteiseen jäsentapahtumaan, AgroGolf -turnaukseen! Ota halutessasi myös avec mukaan pelaamaan.

Alla oleviin tietoihin on tullut seuraavat muutokset:

Kilpailu on jouduttu viime päivien sateiden vuoksi Alastaro Golfin kentälle. Aloitamme kahvilla ja välipalalla klo 12. Kaikille ilmoittautuneille on lähetetty asiasta sähköpostiviesti.

AgroGolf pelataan tänä vuonna Loimijoki Golfin kentällä perjantaina 20.8.

Loimijoki Golf sijaitsee Ypäjällä, n. 1h Turusta ja Tampereelta ja 1,5h Helsingistä. Osoite: Jaakkolantie 190, 32100 Ypäjä.

AgroGolf 2021 naisten ja miesten mestarit saavat kiertopalkinnon vuodeksi scratch- eli lyöntipelikisan voittajina.

Agronomiliiton jäsenet pelaavat seuraavat kisat: miehet ja naiset erikseen pistebogey ja scratch. Lisäksi pelataan miehille ja naisille yhteinen seuralaissarja, jossa kisana pistebogey.

Erikoiskisat: naisille ja miehille erikseen pisin draivi sekä yhteinen lähimmäs lippua -kisa.

Kilpailumaksu on 35 euroa. Maksuun sisältyy aamukahvi ja sämpylä, sekä harjoittelumahdollisuus rangella ennen pelikierrosta (1 pallopoletti per pelaaja), bägikärryt kierrokselle ja tulospalvelu.
Lisäksi maksuun sisältyy keittolounas, joka nautitaan yhdessä pelin jälkeen, tulosten julkistamisen ja palkintojen jaon yhteydessä. Pukuhuoneet ovat käytössä ja pelin jälkeen on mahdollisuus saunoa.

Kilpailumaksu maksetaan Loimijoki Golfin toimistoon ennen peliä.

Ilmoittautumiset Agronomiliittoon viimeistään keskiviikkona 11.8.2021 sähköpostitse osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi.  Ilmoittautuessa tulee mainita nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, tasoitus, kotiseura sekä se, onko Agronomiliiton jäsen vai seuralainen. Tiedot toimitetaan edelleen Loimijoki Golfille lähtölistojen laatimista varten.

Lähdöt klo 10.00 alkaen. Tarkat henkilökohtaiset lähtöajat ilmoitetaan lähempänä kilpailua tekstiviestillä / sähköpostilla.

Lisätietoja:

• Jäsenemme Juha Tilkanen on lupautunut kertomaan halukkaille lisätietoja kotikentästään ja -klubistaan. Juhan tavoittaa sähköpostitse juha.tilkanen@biokasvu.fi tai puh. 0500 820 828
  • Lisätietoja Loimijoki Golfista; https://www.loimijokigolf.fi/, caddiemaster@loimijokigolf.fi, puh. 050 590 24 70
  • Agronomiliiton viestintäpäällikkö Mary Petri mary.petri@agronomiliitto.fi tai puh. 09 2511 1643.