AgroGolf 2020

21.8.2020 10:00 Tervetuloa jälleen perinteiseen jäsentapahtumaan, AgroGolf -turnaukseen! Ota halutessasi myös avec mukaan pelaamaan.

AgroGolf pelataan tänä vuonna Nevas Golfin kentällä perjantaina 21.8.

Nevas Golf sijaitsee Sipoossa, 30 km Helsingistä Porvoon moottoritietä pitkin. Osoite: Sprängmanintie 79, 01150 SÖDERKULLA

AgroGolf 2020 naisten ja miesten mestarit saavat kiertopalkinnon vuodeksi scratch- eli lyöntipelikisan voittajina.

Agronomiliiton jäsenet pelaavat seuraavat kisat: miehet ja naiset erikseen pistebogey ja scratch. Lisäksi pelataan miehille ja naisille yhteinen seuralaissarja, jossa kisana pistebogey.

Erikoiskisat: naisille ja miehille erikseen pisin draivi sekä yhteinen lähimmäs lippua -kisa.

Kilpailumaksu on 38 euroa. Maksuun sisältyy aamupala sekä harjoittelumahdollisuus rangella ennen pelikierrosta (1 pallopoletti per pelaaja), bägikärryt kierrokselle ja tulospalvelu.
Lisäksi maksuun sisältyy lounas, joka nautitaan yhdessä pelin jälkeen, tulosten julkistamisen ja palkintojen jaon yhteydessä. Pukeutumishuoneet ovat käytössä ja pelin jälkeen on mahdollisuus saunoa.

Kilpailumaksu maksetaan Nevas Golfin toimistoon ennen peliä.

Ilmoittautumiset Agronomiliittoon viimeistään keskiviikkona 12.8.2020 sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.  Ilmoittautuessa tulee mainita nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, tasoitus, kotiseura sekä se, onko Agronomiliiton jäsen vai seuralainen. Tiedot toimitetaan edelleen Nevas Golfille lähtölistojen laatimista varten.

Lähdöt klo 10.00 alkaen. Tarkat henkilökohtaiset lähtöajat ilmoitetaan lähempänä kilpailua sähköpostitse.

Lisätietoja:

• Jäsenemme Merja Salminen on lupautunut kertomaan halukkaille lisätietoja kotikentästään ja -klubistaan. Merjan tavoittaa sähköpostitse merja.salminen(at)designlime.fi tai puh. 050 395 2009
  • Lisätietoja Nevas Golfista löytyy verkosta https://nevasgolf.fi/
  • Agronomiliiton viestintäpäällikkö Mary Petri mary.petri(at)agronomiliitto.fi tai puh. 09 2511 1643.

Tervetuloa AgroGolfiin – mukaan sopivat kaiken tasoiset pelaajat!