SENIORIT: Tervetuloa kesäretkelle Lappeenrantaan

14.6.2023 08:00 – 15.6.2023 00:00 Etelä-Karjalan sanakirjassa ”Silviisii” sanotaan, että ”myö eteläkarjalaiset ollaa ilosii ja mukavii, lepposii ja höylii, sukkelii ja sutkii. On pitänt oppii tulemaa toisii kans toimee. Ei oo saant koukutella ja kaarittaa."

Ilosii ja mukavii ovat Agronomiliiton senioreiden kesäretkeläiset aina olleet. Kesäretkelle ovat tervetulleita Agronomiliiton seniorijäsenet seuralaisineen.

Tutustu retkiohjelmaan tästä linkistä.

Retken hinta on 190 €/hlö, sisältäen bussikuljetuksen, ohjelman mukaiset lounaat, kahvit sekä risteilyn illallisineen ilman juomia. Majoituskiintiö on varattu Hotelli Lähteestä: 1 h. huone 119 € ja 2 h. huone 129 €. Mikäli tarvitset majoituksen, voit varata sen ilmoittautumisen yhteydessä. Majoitus maksetaan hotellilla. Muutoin Agronomiliitto laskuttaa osallistumismaksun kokonaisuudessaan pian ilmoittautumisesi jälkeen sähköpostitse. Osallistumismaksu on sama, vaikka osallistuisit retkelle vain toisena päivänä.

Toimi nopeasti ja ilmoittaudu mukaan tästä linkistä. Retkelle mahtuu 50 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Pyrimme vahvistamaan osallistumisesi sähköpostitse mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen.