Viennistä voimaa: etäseminaari suomalaisten elintarvikkeiden mahdollisuuksista maailmalla

9.10.2020 18:00 ​Agronomiliiton opiskelijajäsentapahtuma on täällä taas! Tänä vuonna tutustumme suomalaisen elintarvikealan mahdollisuuksiin kansainvälisillä markkinoilla kolmen seminaariluennon johdolla.

Ainakin näihin kysymyksiin saat illan aikana vastauksen.

• Millaista vientiosaamista kansainvälisille markkinoille pyrkivät maatalous- tai elintarvikeyritykset tarvitsevat?
  • Millainen on suomalaisen kauran vientipotentiaali?
  • Miksi vienti ylipäätään kannattaa?

Tilaisuus järjestetään etäseminaarina 9.10.2020. klo 18-20. Tarkempi aikataulu ja puhujaesittelyt julkaistaan lähempänä tapahtumaa Uratähtäin-blogissa ja Facebook-tapahtumassa

Tilaisuus on maksuton Agronomiliiton opiskelijajäsenille. Tapahtuman viralliset haalarimerkit postitetaan 100 ensimmäiselle ilmoittautuneelle. Tapahtuman osallistujien kesken arvotaan myös 8kpl tuotepaketteja.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on käynnissä!

Ilmoittaudu tapahtumaan täyttämällä ilmoittautumislomake TÄÄLLÄ.

Puhujat:

Vilja-asiamies Max Schulman (Vilja-alan yhteistyöryhmä VYR) - puhujaesittelyyn pääset TÄÄLTÄ

Yrittäjä Nora Mäntysaari (Hello Honey) - puhujaesittelyyn pääset TÄÄLTÄ. (Kuva: Aino Nieminen / Last Tuesday Oy)

Ohjelmapäällikkö Annaleena Soult (Business Finland/Food from Finland elintarviketeollisuuden vientiohjelma) - puhujaesittelyyn pääset TÄÄLTÄ.

Toivotamme kaikki Agronomiliiton opiskelijajäsenet lämpimästi tervetulleiksi!