Konserttimatka Rajaton joulu -konserttiin Verkatehtaalle

10.12.2014 19:00

Lounais-Hämeen agronomien syksyn kulttuurimatka suuntautuu lauluyhtye Rajattoman joulukonserttiin Hämeenlinnan Verkatehtaalle keskiviikkona 10.12.2014.

Rajaton on kuusijäseninen a cappella -lauluyhtye (www.rajaton.net), jonka Rajaton joulu –konsertit ovat täyttäneet kirkot ja musiikkisalit eri puolilla Suomea jo vuosikaudet. Pääsemme kuulemaan, miten upeasointista musiikkia Essi Wuorela, Virpi Moskari, Soila Sariola, Hannu Lepola, Ahti Paunu ja Jussi Chydenius saavat aikaan ilman instrumentteja.

Verkatehdas puolestaan on uusi ja hieno kulttuuri- ja kongressikeskus entisessä tehdasympäristössä (www.verkatehdas.fi).

Retken hinta on 36 euroa/henkilö + mahdollinen väliaikatarjoilu. Väliaikatarjoiluksi voi valita kahvia (3.50 €), teetä (3,50 €), mustaherukkaleivoksen (6,50 €) tai lohitartaletten (6,50 €) tai muuta Verkatehtaan nettisivulla valittavana olevaa tuotetta.  Ilmoittakaa tarjoiluvalintanne ilmoittautumisen yhteydessä.

Konserttiin tulijat, ilmoittautukaa sihteerille (merja.myllys@mtt.fi) viimeistään keskiviikkona 29.10.2014.  Maksut pyydetään maksamaan Lounais-Hämeen agronomien tilille FI59 5080 0620 0269 08 ilmoittautumisen yhteydessä.

Yhdistyksen tarjoama retkibussi lähtee Jokioisilta S-marketin pihasta 10.12.2014 klo 17:20, Forssan tilausajolaiturista torin varrelta klo 17:35 ja Tammelan koulukeskukselta klo 17:45. Konsertti alkaa klo 19:00 ja kestää väliaikoineen kaksi tuntia.

Tervetuloa konserttimatkalle!  Myös perheenjäsenet ovat tervetulleet.