Webinaari: Twitter edistyneemmille käyttäjille (jäsenille)

8.5.2017 15:00 – 16:00

Webinaarissa tutustutaan Twitterin hyödyntämiseen eri tavoin työnhaussa ja henkilöbrändäyksessä. Pääfokus on asiantuntijuuden korostamiseen liittyvissä osa-alueissa sekä työnhaussa. Koulutussisältö kohdennetaan jo profiilin omaaville ja palvelua käyttäville, ja sisältää konkreettisia case-esimerkkejä.

Koulutus esittelee Twitterin tärkeimmät ominaisuudet sekä profiilin että sisällöntuotannon osalta. Tutustumme hashtagien käyttöön erilaisissa tarkoituksissa, sekä Hootsuite-palveluun Twitter-tilin hallinnan, hakuvahtien, ja sisällön ajastamisen puitteissa.

Kouluttajana Tom Laine. Hän on Suomen kokenein sosiaalisen median rekrytoinnin ja työnhaun kouluttaja ja LinkedIn-asiantuntija, joka on itse toiminut pitkään kansainvälisessä rekrytoinnissa. Lue tarkempi kouluttajan esittely alempana.

Voit lähettää kouluttajalle kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 3.5.2017 oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Tilaisuuteen mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli koulutukseen ilmoittautuu alle 10 henkilöä, koulutusta ei järjestetä. Saat vahvistuksen koulutuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!

Kouluttajan esittely:

Tom Laine ollut rakentamassa Manpower-ryhmään kuuluvan Elan IT Resourcen Pohjoismaisia some-resurssikanavia, ja on kouluttanut mm. Adeccon, Manpowerin, Baronan, Personnelin, Brikon, Psyconin, HRM Partnersin, HR4:n ja monien muiden rekrytointiyritysten henkilökuntaa sosiaalisen median käyttöön.

Lisäksi Tom on kouluttanut mm. Nokian, Atrian, Microsoftin, Ruokakeskon, Elektrobitin, Digian, UPM:n, Boreniuksen, OP-Pohjolan, ja monien muiden yritysten henkilökuntaa sosiaalisen median käyttöön rekrytoinnissa ja työnhaussa. Kansainvälisesti Tom kiertää kouluttamassa yrityksiä mm. Balttiassa, Ruotsissa, Venäjällä, Ukrainassa ja Lähi-Idässä.

Työnhakijoita Tom on kouluttanut mm. 7 eri yliopistossa ympäri Suomea, Uratehtaalla, Uranosteella, usealle eri liitolle, TE-toimistojen ja ELY-keskuksien eri hankkeissa ja tapahtumissa, sekä monien yritysten yt-ohjelmien puitteissa.