Webinaari: Miten erottua rekrytointijärjestelmissä

4.9.2017 15:00 – 16:00 Töitä haetaan lähes aina jonkin rekrytointijärjestelmän kautta.

Lomakkeita on niin montaa erilaista kuin on työnantajiakin, ja niiden parissa saa vierähtämään helposti tunteja. Miten rekrytointijärjestelmissä voi erottua?

Webinaarin kouluttajana toimii Mirva Puranen. Mirvalla on pitkä kokemus erilaista HR- ja rekrytointitehtävistä. Hän on ollut mukana sadoissa rekrytoinneissa, ja nähnyt tuhansia CV:tä ja työhakemuksia. Nykyisin Mirva vastaa Kymen Seudun Osuuskaupan rekrytoinneista. Työmarkkinoihin hän on tutustunut niin TE-toimistosta käsin kuin aitiopaikalta digitaalisessa rekrytointibisneksessä työnhakupalvelu Monsterissa. Mirvan sydäntä lähellä ovat ihmiset ja heidän hyvinvointinsa. Hän on kiinnostunut viestinnästä ja yrityskulttuurista, erityisesti työnantajamielikuvan luomisen näkökulmasta.

Voit lähettää kouluttajalle kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 30.8.2017 oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Tilaisuuteen mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli koulutukseen ilmoittautuu alle 10 henkilöä, koulutusta ei järjestetä. Saat vahvistuksen koulutuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!