Seminaari Laatujärjestelmät ruoantuotannossa – mahdollisuudet ja haasteet ruokaturvalle

21.11.2022 17:30 – 20:00

Uudenmaan agronomit järjestää yhteistyössä Food and Forest Development Finland (FFD):n kanssa 21. marraskuuta Laatujärjestelmät ruoantuotannossa -tilaisuuden. Seminaarissa kuulet esimerkiksi miten maailmanlaajuinen GLOBALG.A.P toimii meillä Suomessa ja Tansaniassa  ja miten laatujärjestelmät edistävät ruokaturvaa.

Tilaisuus järjestetään MTK:n tiloissa osoitteessa Simonkatu 6. Ilmoittautuminen alla olevan linkin kautta 16.11.2022 mennessä: Laatujarjestelmat_ruoantuotannossa__mahdollisuudet_ja_haasteet_ruokaturvalle_5101

17:00 Saapuminen ja kahvit

17:30 Avaussanat – Tiina Huvio, FFD:n toiminnanjohtaja

17:40 Laadunvarmennuksen ja laatujärjestelmien merkitys ruokaturvassa - Pirkko Suhonen, konsultti, Puutarhanaisten pj ja FFD:n hankekummi