Pikkujoulut 21.11. klo 19 musiikkiteatteri Kapsäkki

21.11.2014 19:00 – 22:30

UA:n pikkujouluja vietetään perjantaina 21. marraskuuta show’n ja illallisen merkeissä musiikkiteatteri Kapsäkissä (Hämeentie 68)!

Illan aluksi nautimme maittavasta buffet-illallisesta ja tämän jälkeen pääsemme seuraamaan Sanna Saarijärven ”Kilon paloina”-esitystä. Esitys on musiikilla höystetty huumorintäyteinen, elämänmakuinen ja liikuttava tarina ikuisesta laihduttajasta. Ilta alkaa illallisella klo 19 ja päättyy noin klo 22.30 (esitys loppuu 21.45).

Illan menu: alkubuffet hedelmäinen vihreä salaatti ja tryffeli-hunaja-viikunavinaigrette punajuuri-sinihomejuusto-salaatti ja pistaasikastike graavilohi-omena-fenkolisalaatti kana-quinoasalatti ja savutaatelikastike pääruokabuffet vasikan ulkofileetä, marsalakastike bataatti-kastanjaperunat kasvisvaihtoehto: kurpitsa-voipapu-tofupaistos (erikseen pyydettäessä) jälkiruokabuffet Mustaherukkamoussekakku sekä kahvi / tee

Ruokajuomat ostetaan paikan päällä.

Show & Dinner lippu maksaa UA:n jäsenille 55 € ja aveceille, jotka eivät ole jäseniä 78 €. Max. 2 lippua/jäsen, lippuja on varattu yhteensä 30 kappaletta, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja esityksestä: http://kapsakki.fi/ohjelmisto/ohjelma/kilon-paloina-show-dinner

Sitovat ilmoittautumiset maanantaihin 3.11. 2014 mennessä: kati.m.lassi@gmail.com

Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erikoisruokavaliot. Tervetuloa!