Kanta-Hämeen agronomit

Markku Pulkkinen

Yhdistyksen rahastonhoitaja
Maija Paakki

Tarjoamme jäsenillemme toimivan ja aktiivisen verkoston ja mahdollisuuden tutustua alueen kehittyvään ja monipuoliseen ruokaketjuun. Teemme aktiivisesti retkiä erilaisiin alan kohteisiin. Tutustu meihin ja liity jäseneksemme!

Hakoisten linnavuorelta Janakkalasta avautuu tyypillinen, vehreä hämäläinen maatalousmaisema.

Kanta-Hämeen agronomit on vireä alueyhdistys Hämeessä, joka on perustettu 1943. Sen kotipaikka on Hämeenlinna. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen hyvän verkoston ja mahdollisuuden tutustua alueen kehittyvään elintarviketuotantoon. Teemme aktiivisesti retkiä erilaisiin alan kohteisiin. Jäsenmaksu on 8 euroa.

Kanta-Hämeen agronomit ry:n puheenjohtajana toimii vuonna 2020  Arto Vuollet, arto.vuollet@hamk.fi. Yhdistyksen varapuheenjohtajana toimii Salla Saarinen, sihteerinä Suvi Anttila, suvi.anttila@pp3.inet.fi, rahastonhoitajana Maija Paakki ja hallituksen jäseninä Anna Koljonen ja Markku Pulkkinen.

Lisätietoja yhdistyksestä saat ottamalla yhteyttä hallituksen jäseniin - yhteystiedot löytyvät liiton vuosikirjasta. Voit myös pyytää yhteystiedot liiton toimistosta: puh. (09) 2511 160 tai toimisto@agronomiliitto.fi

Yhdistyksemme säännöt

Jäsenkirjeitämme:

Olemme siirtäneet keväälle 2020 suunnittelemamme yritysvierailun ja kesäretken syksyyn koronavirusepidemian takia.

Vuonna 2019 teimme kesäretken Asikkalaan. Syksyllä pidimme uudenlaisen jäsentapaamisen Oktoberfest-hengessä Hämeenlinnassa. Lisäksi vierailimme tutustumassa Finnamylin toimintaan ja pidimme samalla vuosikokouksemme.

Vuonna 2018 teimme kevätretken Knehtilän luomutilalle Hyvinkäälle ja Hyvinkään Rautatiemuseolle. Kesäretkemme suuntautui Itä-Uudellemaalle Bosgårdin ja Malgårdin kartanoille sekä Porvooseen. Lokakuussa tutustuimme HAMK:in biotalouden yksikköön. Marraskuussa pidimme yhteisen illan Lounais-Hämeen agronomien kanssa illallisen ja musikaalin Tahtien sota merkeissä Hämeenlinnassa.

Kanta-Hämeen agronomit ry:llä oli 2013 juhlavuosi, ja uusi historiikki julkaistiin 2015 vuoden alussa pienenä painoksena ja vapaasti ladattavana pdf-tiedostona: Jos haluat tilata painetun historiikin, laita viesti yhdistyksen sihteerille. Historiikin hinta on 10 euroa.

Kanta-Hämeen agronomit ry:n historiikki

Seuraa yhdistyksemme toimintaa tykkäämällä meistä Facebookissa

Tule mukaan toimintaamme ja vaikuta alueellisesti!

Kuvagalleria