« Muut yhdistykset

Salla Saarinen

Yhdistyksen rahastonhoitaja
Anne Laulajainen

Kanta-Hämeen agronomit on vireä alueyhdistys Hämeessä, joka on perustettu 1943. Sen kotipaikka on Hämeenlinna. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen hyvän verkoston ja mahdollisuuden tutustua alueen kehittyvään elintarviketuotantoon. Teemme aktiivisesti retkiä erilaisiin alan kohteisiin. Jäsenmaksu on 8 euroa.

Hakoisten linnavuorelta Janakkalasta avautuu tyypillinen, vehreä hämäläinen maatalousmaisema.

Kanta-Hämeen agronomit ry:n puheenjohtajana toimii vuonna 2019  Arto Vuollet, arto.vuollet@hamk.fi, varapuheenjohtajana Salla Saarinen, salla.saarinen@helsinki.fi, sihteerinä Suvi Anttila, suvi.anttila@proagria.fi, varainhoitajana Anne Laulajainen sekä hallituksen jäseninä Maija Paakki ja Anna Koljonen.

Kanta-Hämeen agronomien hallitukseen kuuluvat vuonna 2019 vasemmalta Anne Laulajainen, Suvi Anttila, Maija Paakki, Anna Koljonen, Salla Saarinen ja Arto Vuollet.

Lisätietoja yhdistyksestä saat ottamalla yhteyttä hallituksen jäseniin - yhteystiedot löytyvät liiton vuosikirjasta. Voit myös pyytää yhteystiedot liiton toimistosta: puh. (09) 2511 160 tai toimisto@agronomiliitto.fi

Kanta-Hämeen agronomit ry:llä oli 2013 juhlavuosi, ja uusi historiikki julkaistiin 2015 vuoden alussa pienenä painoksena ja vapaasti ladattavana pdf-tiedostona: Jos haluat tilata painetun historiikin, laita viesti yhdistyksen sihteerille. Historiikin hinta on 10 euroa.

Kanta-Hämeen agronomit ry:n historiikki

Yhdistyksemme säännöt

Jäsenkirjeitämme:

Vuonna 2018 teimme kevätretken Knehtilän luomutilalle Hyvinkäälle ja Hyvinkään Rautatiemuseolle. Kesäretkemme suuntautui Itä-Uudellemaalle Bosgårdin ja Malgårdin kartanoille sekä Porvooseen. Lokakuussa tutustuimme HAMK:in biotalouden yksikköön. Marraskuussa pidimme yhteisen illan Lounais-Hämeen agronomien kanssa illallisen ja musikaalin Tahtien sota merkeissä Hämeenlinnassa.

Vuonna 2019 teemme kesäretken Asikkalaan ja syksyksi suunnittelemme mukavaa, uudenlaista jäsentapaamista Oktoberfest-hengessä. Lisäksi mietimme vuosikokouksen yhteyteen ammattiasiaa.

Seuraa yhdistyksemme toimintaa tykkäämällä meistä Facebookissa

Tule mukaan toimintaamme ja vaikuta alueellisesti!

Kuvagalleria