70-vuotisjuhlat ja jäsentapaaminen

4.7.2013 19:00 Kaikki Agronomiliiton jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita!

Etelä-Pohjanmaan agronomien 70 –vuotisjuhla to 4.7.2013

Etelä-Pohjanmaan agronomien 70-vuotisjuhla ja valtakunnallinen kesätapaaminen järjestetään Jalasjärven Luopajärvellä to 4.7.2013. klo 19.00 alkaen agronomipariskunta Arto ja Kirsi Huhtalan tilalla. Tilalla kasvatetaan Highland-karjaa ja harjoitetaan lihan suoramyyntiä.

Ohjelma:
19.00 Tervetuloa
Etelä-Pohjanmaan agronomien tervehdys
Agronomiliiton tervehdys
Yhdistysansiomerkin jako
Rentoa yhdessäoloa ruokailun ja tilaesittelyn merkeissä
22.00 lähtö tilalta bussilla takaisin Seinäjoelle

Järjestämme linja-autokuljetuksen Seinäjoelta kesätapaamiseen ja takaisin Seinäjoelle. Bussikuljetus Seinäjoelta Luopajärvelle lähtee Seinäjoen matkakeskuksen (rautatieasema) pihalta kl. 18.30 ja paluukuljetus tilalta takaisin Seinäjoella lähtee kl. 22.00. Myös omalla autolla voi saapua paikalle. Tarkka osoite on: Perälänmäentie 209, 61270 Luopajärvi.

Tilaisuuden osallistumismaksu 25 €/hlö (sis. ruokailu, juomat ja kuljetus). Osallistumismaksun voi suorittaa suoraan yhdistyksen tilille 541901-571870, viitenumero 615. Maksun voi suorittaa myös käteisellä paikan päällä.

Tapahtuman ilmoittautumiset Arto Huhtalalle viimeistään ke 26.6 info@lakeudenhighland.fi tai puh. 0400 489 880

Lämpimästi tervetuloa!
Etelä-Pohjanmaan agronomit ry