Urapalveluiden klinikat ja ständi Viikkiareenassa

22.11.2016 10:00 – 13:45

Tervetuloa Agronomiliiton ständille Viikkiareena-tapahtumaan A-talolle tiistaina 22. marraskuuta klo 10-13.45. Hae vinkit kesätyönhakuun! Paikalla ovat liiton opiskelija-asiamies ja opiskelijapromoottorit. Ständillä on myös ura-asioiden päällikön Heidi Hännikäisen pitämä suosittu Urapalveluiden klinikka.

Varaa itsellesi oma 10 minuutin aika ja tule ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäisen juttusille. Ajan varattuasi lähetä Heidille osoitteeseen urapalvelut(at)agronomiliitto.fi ennakkoon tieto, mistä haluat jutella ja mahdolliset siihen liittyvät asiakirjat (katso kuvaukset alta). Ilmoittautuminen päättyy, kun kaikki ajat on varattu tai viimeistään 15.11.

AJANVARAUKSEEN TÄSTÄ ->

Urapalveluiden klinikka -kuvaukset:

CV-klinikka (10 min)

CV-klinikalla saat kommentteja, kehitysehdotuksia ja vinkkiä siihen miten tuot oman osaamisen esille CV:ssä parhaalla mahdollisella tavalla. CV-klinikalla mietitään yksilökohtaisesti mitä henkilötietojen, koulutuksen ja työkokemuksen lisäksi cv:seen kannattaa kulloinkin sisällyttää. Muistathan lähettää tekemäsi CV etukäteen viimeistään ma 14.11, jotta saat klinikasta kaiken irti.

Työhakemus-klinikka (10 min)

Oletko hakemassa kesätöitä tai harjoittelupaikkaa tai muita töitä? Etkö oikein tiedä mitä hakemukseen kannattaisi kirjoittaa? Entä miten hakemuksen sisältö eroaa CV:n sisällöstä? Mitä vinkkejä työilmoituksesta saa työhakemukseen? Lähetä tekemäsi työhakemus (avoin tai ilmoitukseen vastaava) Heidille etukäteen viimeistään ma 14.11., jotta saat klinikasta kaiken irti!

LinkedIn-klinikka (10 min)

Onko sinulla LinkedIn-profiili, mutta et oikein tiedä miten toisit profiilissasi parhaiten osaamistasi esille? Haluatko että profiilisi katsotaan läpi ja mietitään yhdessä mikä on olennaista? Lähetäthän Heidille LinkedIn-profiilisi (tai pyydä kontaktiksi) etukäteen viimeistään ma 14.11., jotta saat klinikasta kaiken irti!

Työhaastattelu sparraus (10 min)

Työhaastattelu edessä? Kysessä voi olla jännittävä tilanne ja ehkä haluat käydä asiaa läpi asiantuntijan kanssa? Mihin kysymyksiin kannattaa varautua? Tule Heidin työhaastattelu sparraukseen! Kerro ilmoittaumisen yhteydessä tarkemmin, mistä haluat keskustella ja kysy kysymyksiä jo etukäteen.

Askarruttaako työnhakeminen (10 min)

Olet hakemassa töitä? Tai mietityttääkö joku asian opinnoissa ja urasuunnittelussa? Tule klinikalle, niin katsotaan yhdessä. Kerro ilmoittautumisesi yhteydessä tarkemmin, mistä haluat keskustella.