The Helsinki Distilling Company tislaamokierros ja tasting

13.3.2020 16:30 – 17:59

Agronomiliiton opiskelijatoiminta järjestää opiskelijajäsenilleen tislaamokierroksen ja tastingin The Helsinki Distilling Companyssa (Työpajankatu 2a, Helsinki) 13.3. klo 16.30-n.18.

Tislaamokierroksella pääset kurkistamaan tislaamoon ja saat mahdollisuuden tutustua lähemmin viskin, ginin ja muiden tisleiden tuotannon menetelmiin. Tislaamo-Distillery baarissa ohjatun maistatuksen aikana pääset maistelemaan talon tuotteita asiantuntijan avustuksella.

Kierros ja tasting kustantaa opiskelijajäsenille 15 € (Agronomiliitto maksaa 40 €:n osallistumismaksusta 25€).

Ilmoittautuminen alkaa 26.2. klo 12. Mukaan mahtuu 30 osallistujaa.

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä ilmoittautumislomake TÄÄLLÄ. Ilmoittaudu viimeistään 8.3. Ilmoittautuminen on sitova. Jos sinulle tulee este osallistua tapahtumaan, pyydämme perumaan osallistumisesi osoitteeseen opiskelijat@agronomiliitto.fi. Peruutuksen viimeistään 12.3. klo 13. Mikäli jäät pois tapahtumasta ilmoittamatta, perimme koko 40 euron maksun.

Tervetuloa tutustumaan viinanpolton saloihin!