Hae opiskelijapromoottoriksi Helsinkiin!

2.6.2019 20:00

Oletko ulospäin suuntautunut haasteita pelkäämätön opiskelija?

Tule toteuttamaan opiskelijatoimintaa yhdessä jäsenpalvelupäällikkö Sinin, opiskelijapromoottoreiden, Julian, Kaisan ja Hennan sekä opiskelijavaliokunnan kanssa!

Etsimme Agronomiliittoon yhtä osa-aikaista

OPISKELIJAPROMOOTTORIA HELSINKIIN.

Opiskelijapromoottorin pääasiallinen tehtävä on tehdä liittoa tunnetuksi kampuksella yhdessä muiden opiskelijapromoottoreiden ja jäsenpalvelupäällikön kanssa. Työtunteja kerääntyy kullekin promoottorille vuoden mittaan noin 40, pääosin syksyllä/talvella ja keväällä. Työsuhde alkaa elokuussa.

Edellytämme että olet avoin, helposti lähestyttävä ja sanavalmis. Omaat jonkin verran esiintymiskokemusta ja osallistut aktiivisesti opiskelijarientoihin. Työskentely vaatii myös oma-aloitteisuutta ja joustavuutta työajoissa sekä taitoa sopeutua muuttuviin tilanteisiin. Pidämme etusijalla Agronomiliitossa opiskelijajäseninä olevia hakijoita.

Tehtävässä on tuntipalkkaus, joka pohjautuu liiton omiin opiskelijapalkkasuosituksiin.

Lähetä hakemus ja CV 2.6.2019 klo 20 mennessä Agronomiliittoon sähköpostilla assistentti Malla Ahoselle, malla.ahonen(at)agronomiliitto.fi. Merkitse sähköpostin otsikkokenttään "Opiskelijapromoottori".

Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna 7.-12.6. Jatkoon päässeet haastatellaan henkilökohtaisesti viikoilla 24-25.

Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse jäsenpalvelupäällikkö Sini Kokkola, sini.kokkola(at)agronomiliitto.fi, puh. 045 139 3604.

Lisätietoja liitosta saa osoitteesta www.agronomiliitto.fi ja www.agronomiliitto.fi/opiskelijat.

***

Liitto yhdistää koko ruokaketjun: siihen kuuluu noin 6 000 maatalous-, elintarvike-, ravitsemus-, kotitalous- ja kuluttaja- ja ympäristötieteiden asiantuntijaa. Se on palvelu- ja etujärjestö, joka ajaa jäsentensä ammatillisia ja yhteiskunnallisia etuja. Vuonna 1897 perustettu Agronomiliitto on Akavan jäsenjärjestö.