Fuksi-illat 2020

24.9.2020 19:00 Tervetuloa kuulemaan opintoalasi työelämätietoa ja haistelemaan tulevaisuuden näkymiä! Fuksi-illat järjestetään syyskuussa, kysy ilmoittautumisohjeet tuutoriltasi.

Syksyllä 2020 aloittavat fuksit, tervetuloa Agronomiliiton fuksi-iltoihin Helsinkiin ja Kuopioon!

Fuksi-iltojen ajankohdat ovat:

• ma 7.9. Helsinki
  • ti 8.9. Helsinki
  • ti 15.9. Helsinki
  • ke 16.9. Helsinki
  • to 17.9. Helsinki
  • ti 22.9. Kuopio
  • ke 23.9. Helsinki

Fuksi-illat alkavat jokaisena päivänä klo 17.00 ja ne järjestetään Helsigin osalta etätilaisuuksina. Voit valita itsellesi parhaiten sopivan illan suosien oman koulutusohjelmasi iltaa/iltoja.

Kuopiossa fuksi-ilta alkaa klo 17 Kuopion kaupungin pääkirjaston luentosalissa ja jatkuu ruokailulla ravintola Introssa.

Fuksit ilmoittautuvat tilaisuuksiin tuutoriensa kautta orientoivalla viikolla, joten kysythän ilmoittautumisohjeet tuutoriltasi. Lämpimästi tervetuloa!

Kysymyksiä? Olethan yhteydessä opiskelijat@agronomiliitto.fi.

Fuksi-iltoihin ovat tervetulleita uudet kandi- ja maisterivaiheen opiskelijat tuutoreineen mm. seuraavista koulutusohjelmista: elintarviketieteet, maataloustieteet, kuluttajatieteet, soveltavat taloustieteet, ravitsemustieteet, ympäristötieteet ja soveltavat biotieteet. (Ei metsätieteet tai vaihto-opiskelijat.) Kandiohjelmista mm. maataloustieteet, elintarviketieteet, YET, ympäristötieteet. Maisteriohjelmista mm. maataloustieteet, ECGS, maatalous-, ympäristö- ja luonnonvaraekonomia, elintarviketieteet, HNFB, elintarviketalous ja kulutus, mikrobiologia ja mikrobibiotekniikka, kasvitiede.