CV-valokuvaus ViikkiAreenassa

22.11.2022 11:00 – 16:30 Oletko aina halunnut itsestäsi fiksun ammattivalokuvaajan ottaman kuvan? Puuttuuko kuva CV:stä, LinkedInistä tai haluatko muuten vain someen siistin kuvan itsestäsi? Tervetuloa Agronomiliiton tarjoamaan jäsenille maksuttomaan CV-valokuvaukseen!

Oletko aina halunnut itsestäsi fiksun ammattivalokuvaajan ottaman kuvan? Puuttuuko kuva CV:stä, LinkedInistä tai haluatko muuten vain someen siistin kuvan itsestäsi? Tervetuloa Agronomiliiton tarjoamaan CV-valokuvaukseen tiistaina 22.11. klo 11.00-15.30 välillä Biokeskus 2:een (tarkka paikka vahvistuu myöhemmin). Kuvia ottaa päivän aikana valokuvaaja Pasi Autio. Varaa itsellesi aika kuvaukseen ja tule ajoissa paikan päälle. Jokaiselle on varattu 5 minuuttia valokuvan ottamiseen.

KUVAUSAJAT OVAT TÄYNNÄ. Mukaan mahtui 45 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Peruutuspaikkoja voit tiedustella osoitteesta opiskelijat@agronomiliitto.fi.

Kuvaus on maksuton Agronomiliiton jäsenille ja paikkoja kuvaukseen on 45 henkilölle. Mikäli vapaita aikoja jää, voi muutkin osallistua kuvaukseen 20 euron korvausta vastaan.