Laidunkauden avajaiset 8.5.2015

8.5.2015 17:00

Tervetuloa naisenergiaa puhkuvan joukkomme kanssa juhlistamaan laidunkauden avajaisia perjantaina 8.5.2015 klo 17 Tamminiemeen, Urho Kekkosen museoon!

Tutustumme tunnin opastuksen aikana Sylvi Kekkosen ja hieman myös Urhon, Riston ja Carl Gustaf Emilin – Tamminiemen entisten asukkien – elämään 70-luvun autenttiseen asuun palautetussa Tamminiemessä. Näemme myös Anne Pohtamosta kertovan, samana päivänä avatun näyttelyn Miss Universum 1975. Historiakatsauksen jälkeen suuntaamme kohti Villa Angelicaa, idyllistä kahvilaa aivan Tamminiemen naapurissa. Siellä skoolaamme perinteisesti uudelle laidunkaudelle.

Koko tapahtuma maksaa Naisagronomien jäsenille vain 5 euroa (sisältäen museon sisäänpääsyn, opastuksen ja lasillisen kuohuvaa). Mukaan pääsee myös, vaikkei vielä olisi jäsen. Silloin hinnaksi muodostuu 23 euroa. HUOM! Naisagronomien jäsenmaksu on 15€/vuosi.

Sitovat ilmoittautumiset laidunkauden avajaisiin keskiviikkoon 29.4. mennessä sähköpostitse osoitteeseen naisagronomit@gmail.com tai puhelimitse Marille 050 514 7678 sekä maksamalla osallistumismaksun 5/23€ Naisagronomien tilille FI52 4730 4720 0307 75.

Lisätietoa vierailukohteistamme löydät netistä osoitteista