Koruilta 15.5. klo 17

15.5.2014 17:00 – 20:00 Tule oppimaan kädentaitoja!

Teemme säihkyvät korvakorut tai vaikka pari riipusta -  jos et käytä korvakoruja - kristalleista ja siemenhelmistä

Kurssi pidetään Tilkankatu 7 C 42, Helsinki. Ole hyvä ja ilmoittaudu pian, viimeistään 8.5.2014 sähköpostilla mari.skytta-koskinen@sok.fi tai tekstarilla, puh. 050-3516411. Mukaan mahtuu max 10 henkeä.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä pari-kolme värisävyä (kirkas – vaaleanpunainen – fuksia – turkoosi – vaaleansininen...), joista pidät, niin osaan hankkia tarvittavat materiaalit mahdollisimman osuvasti.

Materiaalit ja kustannukset

Kristallien saatavuus vaihtelee, joten väri-vaihtoehtoja on siksi hyvä olla useampi kuin yksi. Mahdollisuuksien mukaan käytämme Swarowskin kristalleja, mutta, jos värejä on saatavana niukasti, tarvittaessa hankitaan edullisempia Preciosa-kristalleja. Korvakorukoukut ovat sterlinghopeaa. Materiaalikustannukset yhdelle korvakoru-parille ovat enintään 9 euroa. Materiaalikustannukset maksetaan Marille kurssin alussa. Jos sinulla on omia työvälineitä, helmineuloja ja korupihtejä, voit toki ottaa ne mukaan, mutta minulla on niitä myös lainattaviksi.

Terveisin Mari Skytta-Koskinen