Suosittele jäsenyyttä!

Vahvista verkostoasi ja lähetä kollegallesi, tuttavallesi tai opiskelukaverillesi viesti! Suosittele, että hän liittyy jäseneksi ja pääsee näin mukaan ruokasektorin korkeasti koulutettujen liittoon.

• Anna koko nimesi, jotta suosittelutieto saadaan kohdistettua oikein.

Alla näet mallin lähtevästä suosittelukirjeestä. Vahvistetut kohdat täytetään lomakkeelle syöttämilläsi tiedoilla.

Kirjeen malli

Hei {ystäväsi nimi}!

{Sinun viestisi}

Maatalous-, elintarvike- ja ravitsemustieteiden osaajat muodostavat ammattijärjestön, jonka jäsen olen. Suosittelen sinulle jäsenyyttä: liity jäseneksi ja tule osaksi ammatillista verkostoani. Akavalainen Agronomiliitto on alamme edunvalvoja, joka tarjoaa erilaisia työelämän tukipalveluja. Liitto edistää jäsenten työllistymistä ja työpaikkojen syntymistä, on mukana rakentamassa tulevaisuuden reilua työelämää, huolehtii nopeasti ja asiantuntevasti vaikkapa urakriisissä ja jakaa tietoa työelämästä.

Terveisin
{nimi}

Pääset liittymään tästä: liittymislomake

Voit lukea lisää liiton tavoitteista ja toiminnasta osoitteessa www.agronomiliitto.fi Jäsenetuja pääset tutkimaan täältä www.agronomiliitto.fi/jasenpalvelu/jasenedut/
Jos haluat että liiton toimistolta otetaan sinuun yhteyttä, laita viestiä toimisto@agronomiliitto.fi.

Tervetuloa mukaan vahvistamaan verkostoasi liiton jäsenenä!