Webinaari: Video-CV -erotu työnhaussa!

13.3.2017 15:00 – 16:30

VideoCV on vahvasti tätä päivää työnhaussa. Haluatko erottua muista ja tehdä kirkkaistakinkirkkaimman video-CV:n? Sisällöntuottaminen ja tekninen toteutus saattaa tuottaa työnhakijalle ongelmia. Webinaarin avulla tuotat timanttista sisältöä ja tekninen toteutuskin on priimaa.

Sisältö:

- Timanttinen hissipuhe

- VideoCV:n tekninen toteutus

- Kanavat videoCV:n levittämiseen

Kouluttajana on Susan Calonius. Susan on valmentanut ja kouluttanut tuhansia ihmisiä työssään Valmennuskeskus Publicilla, Spring Housessa ja oman yrityksensä Ravistus kautta. UP Partnersilla Susan toimii asiakasvastuullisena valmentajana, kouluttajana ja valmentajana.

Voit lähettää kouluttajalle kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 8.3.2017 oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Tilaisuuteen mahtuu 75 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli koulutukseen ilmoittautuu alle 10 henkilöä, koulutusta ei järjestetä. Saat vahvistuksen koulutuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!

Kouluttajan esittely:

Susan Calonius on teologi, kouluttaja ja valmentaja vuosimallia -78. Susanin intohimona on työnhakuasiakirjojen pilkuntarkka viilaaminen, sosiaalisen median käyttö työnhaussa ja verkostointi. Tästä intohimosta ovat hyötyneet valmennettavat, joita Susan on auttanut saamaan tavoitteidensa mukaisen työpaikan. Kohderyhmäosaamista Susanilla on akateemisista duunareihin, 50+ työnvaihtajista nuoriin vastavalmistuneisiin. Erityisesti akateemiset ja luovien alojen ihmiset ovat saaneet nauttia hänen rautaisesta ammattitaidostaan.

Susanin työskentelyote on vahvasti motivoiva ja ratkaisukeskeinen. Hän kuuntelee asiakasta ja auttaa häntä kohti omaa tavoitetta. Kouluttajana hän onnistuu erinomaisesti tulostavoitteissa. Susanin asiakaspalautteiden keskiarvo on 4,8/5 ja hänen asiakkaistaan 80% on työllistynyt /lähtenyt opiskelemaan uutta alaa.