Urapäivä Kuopiossa

29.10.2019 10:00 Agronomiliitto järjestää opiskelijajäsenilleen urapäivän Kuopiossa tiistaina 29.10. klo 12 alkaen!

Urapäivässä puhujina ovat Terveystalon johtava ravitsemusterapeutti Mikko Rinta ja Gerontologinen ravitsemus ry:n ravitsemusterapeutti Johanna Rapo. Lisäksi ohjelmassa on tietoiskuja Agronomiliiton jäsenpalveluista ja -eduista herkullisen kahvitarjoilun kera.

Urapäivä järjestetään yliopistolla tilassa MS300. Tapahtuma on maksuton ja avoin Agronomiliiton opiskelijajäsenille. Ilmoittautuminen urapäivään alkaa 15.10. klo 16.

AIKATAULU:

- klo 12.00-13.45 Terveystalon johtava ravitsemusterapeutti Mikko Rinta

Mikko tulee kertomaan omasta inspiroivasta uratarinastaan Terveystalo Oy:n johtavaksi ravitsemusterapeutiksi. Saat myös kuulla, millainen on ravitsemusterapeutin työnkuva Terveystalon ravitsemuspalveluiden ja työterveyshuollon piirissä. Lisäksi Mikko kertoo ravitsemusterapeuttien alati kasvavista työllistymismahdollisuuksista Terveystalon ravitsemuspalveluissa. Tätä puheenvuoroa kannattaa ehdottomasti tulla kuulemaan!

- klo 13.45-14.30 Kahvitarjoilu ja Agronomiliiton jäsenpalveluiden ja -etujen esittely

Olet ehkä käynyt Agronomiliiton järjestämissä opiskelijatapahtumissa, mutta liiton tarjoamat muut palvelut ovat saattaneet jäädä epäselviksi. Milloin työttömyyskassaan kannattikaan liittyä? Mikä se Mentor-ohjelma oikein on? Mistä näen webinaarit? Ai saako liiton jäsenenä jotain alennuksia ja tarjouksia? Muun muassa näistä aiheista keskustellaan kahvin lomassa. Kysymyksiä voi lähettää etukäteen ilmoittautumislomakkeen kautta.

- klo 14.30-16.00 Gerontologinen ravitsemus ry:n ravitsemusterapeutti Johanna Rapo

Johanna työskentelee Gerontologinen ravitsemus ry:ssä Muutos lautasella -hankkeen ohjaajana. Hän tulee kertomaan meille Gery:n toiminnasta, työskentelystä yhdistyksessä ja omasta, haastaviakin hetkiä sisältäneestä, urapolustaan.

Huikea urapäivä siis taas tulossa, tätä ei kannata missata! Lämpimästi tervetuloa!