Ständi ja Työnhaun sparrausta ViikkiAreenassa

22.11.2022 11:00 – 23.11.2022 17:00 Tervetuloa Agronomiliiton ständille ViikkiAreena-tapahtumaan 22.-23.11. klo 11-17. Hae vinkit kesätyönhakuun! Paikalla ovat liiton jäsenpalvelupäällikkö Sini ja opiskelijapromoottorit. Ständillä tarjolla myös jäsenpalvelupäällikkö Suvin pitämää Työnhaun sparrausta.

Työnhaun sparraus

Varaa itsellesi oma 15 minuutin sparrausaika esimerkiksi CV:n, työhakemuksen tai LinkedIn-profiilin kuntoon laittamiseksi ja tule jäsenpalvelupäällikkö Suvin juttusille. Agronomiliiton opiskelijajäsenet voivat varata aikoja.

Ajanvaraus työnhaun sparraukseen alkaa ajanvarauslomakkeella 27.10. klo 14 alkaen. Ajanvarauslomakkeen löydät TÄÄLTÄ>>

Työnhaun sparrauksen mahdolliset teemat:

CV-sparraus(15 min)

CV-sparrauksessa saat kommentteja, kehitysehdotuksia ja vinkkiä siihen, miten tuot oman osaamisen esille CV:ssä parhaalla mahdollisella tavalla. CV-sparrauksessa mietitään yksilökohtaisesti mitä henkilötietojen, koulutuksen ja työkokemuksen lisäksi CV:seen kannattaa kulloinkin sisällyttää. Muistathan lähettää tekemäsi CV:n ilmoittautumisen yhteydessä tai sähköpostitse osoitteeseen urapalvelut(at)agronomiliitto.fi etukäteen viimeistään 16.11., jotta saat sparrauksesta kaiken irti. VARAA AIKA TÄSTÄ.

Työhakemus-sparraus(15 min)

Oletko hakemassa kesätöitä tai harjoittelupaikkaa tai muita töitä? Etkö oikein tiedä mitä hakemukseen kannattaisi kirjoittaa? Entä miten hakemuksen sisältö eroaa CV:n sisällöstä? Mitä vinkkejä työilmoituksesta saa työhakemukseen? Lähetä tekemäsi työhakemus (avoin tai ilmoitukseen vastaava) ilmoittautumisen yhteydessä tai sähköpostitse osoitteeseen urapalvelut(at)agronomiliitto.fi etukäteen viimeistään 16.11., jotta saat sparrauksesta kaiken irti! VARAA AIKA TÄSTÄ.

LinkedIn-sparraus(15 min)

Onko sinulle LinkedIn-profiili, mutta et oikein tiedä mitä siihen pitäisi kirjoittaa? Miten toisit osaamisesi profiilissa parhaiten esille? Haluatko että profiilisi katsotaan läpi ja mietitään yhdessä mikä on olennaista? Lähetä linkki LinkedIn-profiiliin ilmoittautumisen yhteydessä tai sähköpostitse osoitteeseen urapalvelut(at)agronomiliitto.fi ja kutsu Suvi kontaktiksesi 16.11. mennessä. VARAA AIKA TÄSTÄ.

Askarruttaako työnhaku? (15 min)

Olet hakemassa töitä ja tarvitset apua työhaastatteluun, yleensä työnhakemiseen tai piilotyöpaikkojen löytämiseen? Tule sparraukseen, niin katsotaan yhdessä. Kerro lisää tilanteestasi ilmoittautumisen yhteydessä tai laita viestiä etukäteen osoitteeseen urapalvelut(at)agronomiliitto.fi, niin Suvi pystyy hieman valmistautumaan asiaasi/kysymyksiisi. VARAA AIKA TÄSTÄ.

ViikkiAreenassa myös suosittu CV-valokuvaus ke 23.11. Lue lisää CV-valokuvauksesta ja ilmoittautumisesta TÄÄLTÄ.