Pirkanmaan agronomien opiskelijastipendi hakuaika päättyy 11.5.

11.5.2014 00:00 – 23:59 Pirkanmaan agronomit haluavat tukea ja kannustaa alan opiskelijoita stipendin muodossa (2* 300 € stipendi)

Stipendin hakijan tulee lähettää yhden, tai enintään kahden A4-sivun pituinen kirjallinen hakemus Pirkanmaan agronomit ry:lle (tallennetaan pdf-muodossa ja lähetetään sähköpostin liitteenä). Hakemuksessa hakijan toivotaan esittävän näkemyksiään Agronomiliiton edustamien alojen tulevaisuudesta Pirkanmaalla tai ajatuksia omasta ammatillisesta tulevaisuudestaan.

Kirjoitelman toivotaan osoittavan hyvään kirjallista esitystaitoa ja akateemisen asioiden tarkastelun kypsymistä. Stipendin saajan valinnassa huomioidaan tarvittaessa myös sukupuoleen, opintosuuntaan ja tiedekuntaan yms. liittyvät tasa-arvokysymykset. Stipendin saajan tulee olla Agronomiliiton jäsen ja pirkanmaalainen alan opiskelija.

Hakemus yhteys- ja pankkitilitietoineen lähetetään sähköpostin liitteenä sähköpostitse (anna.kortekangas[at]gmail.com) otsikolla "Pirkanmaan agronomien opiskelijastipendihakemus" 11.5.2014 mennessä.