Opiskelija, Hae Agronomiliiton valtuuston varajäseneksi!

13.11.2022 23:59 Agronomiliiton valtuustossa on nyt toisen opiskelijavaraedustajan paikka avoin kaikille opiskelijajäsenille.

Agronomiliiton valtuustossa on ollut haussa opiskelijapaikat kaudelle 2023-2024! Etusijalla vuorojärjestyksen mukaan edustajaa esittivät Agro-Forst, Lipidi ja VITA. TOINEN VARAEDUSTAJAN PAIKKA ON AVOIN KAIKILLE OPISKELIJAJÄSENILLE!

Tule mukaan toimintaan ja hankkimaan kokemusta edunvalvonnasta. Saat samalla muista valtuuston jäsenistä uuden ruoka-alan osaajien verkoston. Ota yhteys jäsenpalvelupäällikkö Sini Kokkolaan (sini.kokkola(at)agronomiliitto.fi) 13.11.2022 mennessä ja asetu ehdolle varaedustajan paikalle. Päätöksen edustajasta tekee liiton opiskelijavaliokunta kokouksessaan marraskuussa.

Mikä on valtuusto? Lue lisää täältä.

Valtuusto kokoontuu pääsääntöisesti kaksi kertaa vuodessa ja varaedustaja kutsutaan kokoukseen, mikäli varsinainen edustaja on estynyt osallistumasta. Kokouksista maksetaan palkkio.