Hae Akavan opiskelijoiden valtuuskuntaan

31.10.2018 00:00 – 23:59

Agronomiliiton edustuspaikka Akavan opiskelijoiden valtuuskunnassa on haettavana kaudelle 2019-2020! Hae mukaan, saat kokemusta edunvalvonnasta!

Lähetä hakemuksesi, jossa kerrot lyhyesti itsestäsi ja aktiivisuudestasi opiskelijatoiminnassa, Agronomiliiton opiskelijavaliokunnalle 31.10. mennessä osoitteeseen opiskelijat(at)agronomiliitto.fi. Lisätietoja edustuspaikasta ja Akavan opiskelijoiden valtuuskunnasta saat jäsenpalvelupäällikkö Sini Kokkolalta (opiskelijat(at)agronomiliitto.fi)

Mikä on Akavan opiskelijoiden valtuuskunta?

Akavan opiskelijoiden valtuuskunta vastaa opiskeijoiden ja vastavalmistuneiden edunvalvonnasta Akavassa. Akavan opiskelijoiden valtuuskunta on Akavan hallituksen alainen toimikunta. Valtuuskunta tuo opiskelijanäkökulman päätöksentekoon sekä toimii akavalaisten opiskelijoiden äänenä Akavan ulkopuolella. Se tarjoaa lisäksi keskustelu- ja yhteistyöfoorumin Akavan liittojen opiskelijatoimijoille. Opiskelijoiden valtuuskunnan jäsenet valitaan kahdeksi vuodeksi kerrallaan, ja puheenjohtajien toimikausi on yksi vuosi. Akavan opiskelijoiden valtuuskunnassa on edustus jokaisesta Akavan jäsenjärjestöstä, jolla on opiskelijatoimintaaa. Edustajien määrä perustuu liittojen äänimääriin, joten isoimmilla Akavan liitoilla on useita edustajia. Agronomiliitolla on yksi edustaja ja tälle varaedustaja. Valtuuskunta kokoontuu kolmesta neljään kertaa vuodessa.

Käy lukemassa nykyisen Agronomiliiton edustajan kokemuksia Akavan opiskelijoiden valtuuskunnassa toimimisesta täältä.

Akavan opiskelijat-Logo-RGB