Joululoma

19.12.2013 10:18

Vihdoin!

Viime päivinä on monet tutut opiskelukaverit hihkuneet facebookissa onnea, kun koulutyöt ja tentit on saatu pakettiin tämän vuoden osalta. Yksi toisensa jälkeen jokainen siirtyy joululomalle. Tänään on minullakin se viimeinen tämän vuoden työ- ja opiskelupäivä. En malta enää odottaa loman alkua, toisaalta taas tiedän sen kuinka mukavaa on palata taas töiden ja opiskelujen ääreen. Itselläni ainakin aika nopeasti alkaa kädet hamuamaan taas hommia :)

Ensimmäinen vuoteni liiton opiskelijasihteerinä on mielestäni mennyt oikein hyvin. Kaikki hommat on hoidettu ja miltein aina ajoissa, ja opiskeltukin on. Opiskelijavaliokuntatyöskentely toimi tänä vuonna niin kuin aina todella hienosti ja meillä oli aivan mahtava porukka! Kiitokset siis opiskelijavaliokunnalle 2013! Ainejärjestöjenkin kanssa on tehty kaikenlaista mukavaa. Viimeisimpänä ainejärjestötapaaminen ja työelämäillat yhdessä Oikoksen ja Lipidin kanssa. Nämä työelämäillat jotka toteutettiin yhdessä ainejärjestöjen kanssa sujuivat hyvin ja tarkoitus olisikin laajentaa tätä toteutustyyliä yhdessä ainejärjestöjen kanssa. Kiitokset ainejärjestöillekin yhteistyöstä vuonna 2013. Eikun vaan kohti vuotta 2014. Nähdään siis pian :)

Jouluterveisin Suvi, opiskelijasihteeri

Lähetä kommentti