Agronomiliitto palvelee jäseniään kesällä 2022

Agronomiliiton toimiston väki lomailee heinäkuussa ja toimisto on suljettu 11.—22.7. Kesäaikana meidät tavoittaa varmimmin puhelimitse: (09) 2511 160. Mikäli haluat asioida toimistolla, sovi tapaaminen sähköpostitse toimisto@agronomiliitto.fi.

Työ- ja virkasuhdeneuvonnan kesäpäivystys

Työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaavat 27.6.—10.8. Asianajotoimisto Aikan juristit sähköpostitse info@aikalaki.fi ja puhelimitse 010 8411 000 arkisin klo 8—16.

HUOM: Asianajotoimisto Aikan palvelua käyttäessäsi sinun tulee kertoa, että olet Agronomiliiton jäsen ja ilmoittaa jäsennumerosi. Asianajotoimisto Aika  ei anna palkkaneuvontaa. Kesäaikaan palkkaneuvonnan paras tuki on liiton sähköinen Palkkanosturi - tutustu siihen täällä. Huomaa, että tarvitset kirjautumiseen jäsennumerosi. Kannattaa myös katsoa videot palkkatilastojen hyödyntämisestä ja palkkaeroista täältä

Urapalvelut toimivat kesällä normaalisti

Henkilökohtaista uravalmennusta ja työnhakuasiakirjojen kommentointia on saatavilla kesän ajan normaalisti ajanvarauksen kautta.