Agronomiliitto etsii toiminnanjohtajaa

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä uusiin haasteisiin etsimme

TOIMINNANJOHTAJAA

Tehtävän ydinsisältöä ovat:
- 10 hengen asiantuntijaorganisaation johtaminen keskeisinä toimintalohkoina työmarkkina-, koulutus-, elinkeino- ja yhteiskuntapoliittinen edunvalvonta sekä jäsenpalvelut
- hallituksen kokousten valmistelu, asioiden esittely ja toimeenpano
- toiminnallinen ja taloudellinen kokonaisvastuu Agronomiliiton ja sen yhteydessä toimivien kolmen säätiön toiminnasta. Toimit Oiva Kuusisto Säätiön, Henrik ja Ellen Tornbergin Säätiön sekä Agronomiliiton tiede- ja tutkimussäätiön asiamiehenä.
- kokonaisvastuu liiton omistamasta Helsingin Kasarmitorilla sijaitsevasta, kulttuurihistoriallisesti arvokkaasta, Agronomitalosta (taloudellinen tuottokyky, korjaus- ja kehittämishankkeet, isännöinti)

Lisäksi osallistut Agronomiliiton tavoitteiden mukaiseen edunvalvontaan Akava-yhteisössä, johdat viestintää sekä osallistut liiton ja sen yhteydessä toimivien yhdistysten järjestötoimintaan.

Edellytämme liiton jäsenkunnan edustamien koulutusalojen mukaista tutkintoa, kokemusta henkilöstöjohtamisesta ja koeteltua toimeenpanokykyä, näyttöä monipuolisesta yhteiskunnallisesta ja edunvalvonnallisesta osaamisesta, talousasioiden syvällistä hallintaa, monipuolisia ja nykyaikaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä kirjallisesti että suullisesti, ruotsin ja englannin kielten taitoa sekä kokemusta järjestötehtävistä.

Lisäksi arvostamme itsenäistä työotetta ja joustavuutta sekä yhteistyökykyä, palveluhenkisyyttä, hyviä yhteiskunnallisia verkostoja, suomalaisen ruokaketjun arvostusta ja osaamista, Agronomiliiton ja sen jäsenyhdistysten sekä liiton yhteydessä toimivien säätiöiden tuntemusta.

Työ alkaa viimeistään joulukuun alussa 2019, mutta mielellään jo aikaisemmin. Uutena toiminnanjohtajana pääset omien ja nykyisen henkilöstön vahvuuksien kautta rakentamaan tarkoituksenmukaista organisaatiota yhdessä hallituksen kanssa.

Tarjoamme hyvät työsuhteen ehdot, monipuoliset työtehtävät sekä näköalapaikan hyvin monialaisessa akavalaisessa ammattiliitossa.

Lisätietoja antavat hallituksen puheenjohtaja Ilmari Halinen, puh. 040 5103556 ja toiminnanjohtaja Jyrki Wallin, puh. 040 9011640. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluettelosi viimeistään maanantaina 5.8.2019 Jaana Toppari Consulting Oy:n järjestelmään osoitteessa https://careers.topco.fi/jobs/251275-toiminnanjohtaja.