Agronomiliiton työmarkkinatutkimus alkaa 4.11.

Yhteistyökumppanimme Taloustutkimus Oy lähettää torstaina 4.11. kaikille Agronomiliiton palkansaaja- ja opiskelijajäsenille henkilökohtaisen linkin työmarkkinatutkimuksen 2021 kyselylomakkeeseen.

Työmarkkinatutkimuksen tuloksia hyödynnetään muun muassa palkkasuosituksissa, palkka- ja työsuhdeneuvonnassa sekä neuvoteltaessa työehdoista työnantajan edustajien kanssa. Mitä useamman vastauksen saamme, sitä kattavampi tieto meillä on käytössämme, sinunkin eduksesi. Käytäthän siis hetken ajastasi tutkimukseen vastaamiseen! Aikaa vastaaminen vie 5-10 minuuttia.

Vastaamista helpottaa, jos varaat esille palkkatietosi ja työaikakirjanpitosi lokakuulta 2021. Jos näitä tietoja ei ole käytettävissä, voit ilmoittaa palkkasi niin tarkasti kuin muistat. Älä jätä vastaamatta siksi, ettet esim. muista palkkaasi tarkalleen.

Toivomme, että vastaat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6.12.2021.

Lisätietoa tutkimuksesta antavat:
Agronomiliitto ry, Outi Parikka, outi.parikka@agronomiliitto.fi
Taloustutkimus, tutkimuspäällikkö Jussi Westinen, jussi.westinen@taloustutkimus.fi