Agronomiliiton kesäpäivystykset 2019

Agronomiliiton toimisto päivystää heinäkuussa arkisin klo 9-12. Toimiston puhelin (09) 2511 160 ja sähköposti toimisto@agronomiliitto.fi

Työsuhdeneuvonnan kesäpäivystys 1.7. - 12.8.2019

Neuvontaa vaativissa työ- ja virkasuhdeasioissa antaa Asianajotoimisto Aika. Päivystysaika arkisin kello 10-16.
Yhteystiedot: sähköposti info@aikalaki.fi ja puhelin 010 8411 000

HUOM: Palvelua käyttäessäsi tarvitset jäsennumeron, joka on ilmoitettava yhteyttä otettaessa. Kerro myös, että olet Agronomiliiton jäsen.

Palkka-asioissa päivystyksen aikana käytettävissäsi on liiton verkkosivuilta löytyvä Palkkanosturi.

Urapalveluiden päivystys alkaen 21.6.

Jäsenten käytössä on 21.6. alkaen urapalveluiden päivystys työnhakuun sekä uraneuvontaan, -ohjaukseen tai -valmennukseen liittyvissä asioissa.

Yhteystiedot päivystykseen: Lähetä viesti osoitteeseen uraohjaus@työvalmennus.fi (kysymykset, kommentointi- tai yhteydenottopyynnöt). Jos asiasi vaatii välitöntä hoitamista, voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse numeroon 010 420 4142 (akuutit asiat).