Yrittäjien verkkokauppa ja some-markkinointikoulutus

23.4.2019 17:00 – 20:00 Kiinnostaako verkkokauppa? Entä some-markkinointi?

Agronomiliiton yrittäjävaliokunta järjestää some-markkinointi- ja verkkokauppakoulutuksen tiistaina 23.4.2019 kello 17.00 – 20.00.

Koulutus järjestetään Agronomiliitossa (Pohjoinen Makasiinikatu 6 A 8, 5. krs, Helsinki).

Kouluttajana tilaisuudessa toimii yritysasiantuntija Maija Pitkonen ProAgria Etelä-Suomesta. Pitkosella on laaja kokemus maaseutu- ja elintarvikeyritysten sähköisestä markkinoinnista.

Kahvitarjoilu ennen koulutuksen alkamista kello 16.45.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittauduthan jäsenille maksuttomaan koulutukseen viimeistään 18.4.2019 tämän linkin kautta. Tilaisuuteen paikan päälle mahtuu 40 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Tilaisuuteen voi osallistua myös etäyhteydellä. Saat vahvistuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Mikäli osallistujia on alle 10, ei koulutusta järjestetä. Kerro ilmoittautuessasi mahdolliset ruoka-ainerajoitteet.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian toimisto@agronomiliitto.fi tai puh. (09) 2511 160. Viet muutoin paikan jonossa mahdollisesti odottavalta. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Lisätietoja tilaisuudesta antaa Markku Pulkkinen, markku.k.pulkkinen@kolumbus.fi, 040 966 3417.

Tervetuloa!

Agronomiliiton yrittäjävaliokunta