Yhdistyslaki uudistuu -verkkoluento yhdistysaktiiveille

26.1.2023 17:00 – 18:00 Yhdistyslaki uudistuu – tule kuulemaan miten!

Yhdistyslaki uudistuu vuoden 2023 alusta alkaen. TJS-opintokeskus järjestää aiheesta koulutuksen liittojen yhdistysaktiiveille. Tämän tärkeän aiheen TJS tarjoaa maksuttomana.

Koulutus järjestetään 26.1.2023 klo 17-18 verkkokoulutuksena Teamsissa. Luento käsittelee lakiuudistusta yleisellä kaikkia yhdistyksiä koskevalla tasolla menemättä ammattiliitto- tai yhdistyskohtaisiin toimintatapoihin. Kouluttajana on yhdistys- ja säätiöoikeuden asiantuntija, asianajaja ja varatuomari Oili Kela. Koulutusta fasilitoi TJS Opintokeskuksen rehtori Tanu Heikkinen. Ilmoittautuminen päättyy 23.1.2023.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 23.1.: Yhdistyslaki uudistuu -luento yhdistysaktiiveille - TJS-Opintokeskus