Webinaari: Tekijänoikeudet ja immateriaalioikeudet työsuhteessa

1.11.2021 15:00 – 16:00

Työssä aikaansaatuihin työn tuloksiin liittyy usein tekijänoikeuksia ja muita immateriaalioikeuksia, jotka saattavat antaa oikeuden kieltää tuloksen tietynlaisen käytön muiden tahojen kuin sen omistajan toimesta. Tekijänoikeuksista ja immateriaalioikeuksista sekä niiden siirtymisestä työntekijän ja työnantajan välillä sovitaan tyypillisesti työsopimuksissa. Niihin liittyy kuitenkin erinäisiä oikeudellisia seikkoja, jotka voivat aiheuttaa epäselvyyttä ja erimielisyyksiä työsuhteen aikana tai sen jälkeen.

Tekijänoikeudet ja immateriaalioikeudet työsuhteessa -webinaarissa käsitellään tekijänoikeuksien ja immateriaalioikeuksien siirtymistä työntekijän ja työnantajan välillä ja niitä koskevaa sääntelyä. Webinaarissa saat vastauksen mm. siihen, milloin oikeudet saattavat siirtyä automaattisesti ja milloin asiasta tulisi erikseen sopia sekä mitä oikeuksia kuuluu työntekijälle ja työnantajalle. Kouluttajana toimii Eversheds Asianajotoimisto Oy:n asianajaja Lassi Lepistö.

Webinaari tallennetaan jäsenten katsottavaksi videotallenteisiin.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittautuminen on päättynyt. Voit tiedustella osallistumismahdollisuutta: suvi.huttunen(at)agronomiliitto.fi

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.