Webinaari: Ohituskaistalta yrittäjäksi? - toimivan yrityksen ostaminen

18.9.2018 10:00 – 11:00

Webinaari: Ohituskaistalta yrittäjäksi? - toimivan yrityksen ostaminen

18.9.2018 10:00 - 11:00 - Webinaari

Positiivinen ajatusilmapiiri yrittäjyyttä kohtaan saa jalan sijaa laajemmin kuin koskaan ennen.  Yrittäjäksi ryhtyvä on usein intoa täynnä, mutta kuinka saada oma yritys menestymään? Tilastollisen tiedon valossa olemassa olevan yrityksen jatkaminen on huomattavasti nollasta aloittamista helpompaa. Toimivana kokonaisuutena ostettavan yrityksen toimintaa jatkava saa valmiin asiakaskunnan, olemassa olevan yhtiörakenteen ja kassavirtaa valmiina toiminnan pyörittämiseen. Uusi omistaja ei myöskään joudu painimaan uskottavuusongelmien kanssa täysin uuden liiketoiminnan starttaavan start-up yrittäjän tavoin. Kuinka tehdä viisaita päätöksiä yritystoimintaa aloittaessa toimivan kokonaisuuden ostajana? Mitä ostajana tulee yritysostoa suunnitellessa ottaa huomioon?

Lakipalvelutalo Fondian Senior Legal Counsel Nea Welling käy tässä käytännönläheisessä webinaarissa läpi yrittäjäksi yrityskaupalla ryhtyvää auttavat stepit ja antaa konkreettisia vinkkejä olemassa olevan yhtiön ostajalle.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot tapahtuman kotisivut. Klikkaa eteenpäin tästä.