WEBINAARI: Näkökulmia oman osaamisen tunnistamiseen ja sanoittamiseen

26.4.2023 17:00 – 18:00

Tervetuloa kuulemaan näkökulmia oman osaamisen tunnistamiseen ja sanoittamiseen webinaarissa keskiviikkona 26.4.2023 klo 17.00-18.00. Webinaari järjestetään yhteistyössä TJS Opintokeskuksen kanssa.

Omaa osaamista on toisinaan haastavaa tunnistaa ja sanoittaa, mutta se on taito, jota voi oppia. Koulutuksessa tarkastellaan osaamista osaamisidentiteettikäsitteen kautta. Saat vinkkejä oman osaamisesi ja työnhakuun liittyvien vaihtoehtojen kartoittamiseen. Sisältö perustuu tulevaisuuden tutkimuskeskuksen oppeihin, joita on kertynyt osaamiseen, työelämään ja ohjaukseen liittyvissä kehittämishankkeissa.Tavoitteena on oman osaamisen tunnistaminen ja sanoittaminen osaamisidenteetin ja tulevaisuudentutkimuksen näkökulmasta. Kouluttajana toimii Sari Miettinen Turun yliopiston tulevaisuudentutkimuksen keskuksesta.

Webinaaria ei tallenneta.

KOHDERYHMÄ

Maksuton koulutus on suunnattu liittojen työttömille ja työttömyysuhan alla oleville jäsenille, mutta osallistua saavat kaikki, joita aihe kiinnostaa.

ILMOITTAUTUMINEN JA LISÄTIEDOT

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen ja katso lisätiedot TJS Opintokeskuksen sivuilta, klikkaa tästä