WEBINAARI: LinkedIn työnhaussa

15.2.2023 17:00 – 19:00

Tervetuloa keskiviikkona 15.2.2023 klo 17.00-19.00 LinkedIn työnhaussa -webinaariin. Webinaari järjestään yhteistyössä TJS Opintokeskuksen kanssa. Tavoitteena on, että rohkaistut ja opit tuomaan esille omaa osaamistasi ja käyttämään monipuolisesti Linkediniä uuden työpaikan haussa. Kouluttajana toimii Hanna Takala.

Työskentelytapa: Koulutus on luonteeltaan aktiivinen ja siinä on aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Suosittelemme osallistumaan mieluummin tietokoneelta kuin puhelimesta, koska näin voit paremmin samalla itse selata nettiä. Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa vielä 2 vk koulutuksen jälkeen. Tallennelinkki lähetetään ilmoittautuneille.

Kohderyhmä: Koulutus on suunnattu erityisesti työttömille ja työttömyysuhan alla oleville jäsenille, mutta osallistua saavat kaikki, joita aihe kiinnostaa.

Katso tarkempi ohjelma ja lisätiedot kouluttajasta tältä sivulta, josta löydät myös ilmoittautumisen webinaariin. Ilmoittautuminen päättyy 13.2.