Webinaari: LinkedIn tehokäyttöön

20.4.2020 15:00

Sosiaalisen median merkitys kasvaa koko ajan työelämässä. Sitä käytetään yhä enemmän paitsi työnhaussa myös verkostoitumisessa ja oman uratarinan rakentamisessa.  Tässä webinaarissa opit, miten voit hyödyntää Linkedinin mahdollisuuksia työnhaussa ja asiantuntijuuden esille tuomisessa. Saat vinkkejä henkilöbrändäykseen ja siihen, miten kasvatat tavoitteellisesti verkostoasi. Omaksut keinoja hakukoneoptimointiin ja somenäkyvyyden rakentamiseen.

Kouluttajana Petra Bedda, Puunto Oy.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJALLE:

Voit lähettää kouluttajalle webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 15.4.2020 oheisen lomakkeen kautta. Webinaariin mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli ilmoittautuneita on alle 10 henkilöä, webinaaria ei järjestetä. Saat vahvistuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille!